W dobie wszechobecnego, coraz szybszego i coraz bardziej dostępnego Internetu rynek reklamowy również coraz intensywniej przechodzi na wirtualny poziom, odrzucając tradycyjne rozwiązania, które wydawały się do tej pory konieczne dla skutecznego promowania swojej marki, towarów bądź usług. Nie można jednak zakładać, że Internet w pełni wystarczy nam do reklamy i wyczerpie wszystkie możliwe działania, mające na celu promocję firmy – nic bardziej mylnego. I nie chodzi tutaj o to, że w Internecie można zrobić już praktycznie wszystko i dotrzeć niemal do każdego bez względu na położenie geograficzne i inne czynniki. Główną kwestią jest tutaj fakt, że nadal niemała część każdego społeczeństwa albo nie funkcjonuje w Internecie, albo korzysta z niego w umiarkowanym stopniu z różnych powodów – na przykład przez brak czasu albo po prostu nie mając takowej potrzeby. Jednocześnie takie osoby faworyzują inne, główne ośrodki mediów, takie jak oglądanie klasycznej telewizji, słuchanie w wolnych chwilach radia, czy też codzienna lektura gazety. Warto więc zwrócić się do potencjalnych klientów z reklamą również za pośrednictwem tych klasycznych mediów, zamiast tylko ograniczać się do platformy internetowej. Wszystkie formy reklamy mają zróżnicowane zalety i wady, niektóre mogą przynieść więcej zysków, inne miej, lecz jedno jest pewne – odosobniona reklama w Internecie czy to w radiu, czy na przykład w telewizji z pewnością nie sprawi, że dotrzemy do wszystkich możliwych odbiorców, dlatego warto je łączyć.

intnet.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ