Jak dbać o dobry przepływ informacji wśród współpracowników

Dobry przepływ informacji w firmie między współpracującymi ze sobą pracownikami to podstawa skutecznej komunikacji, od której uzależnione są często wyniki pracy całego zespołu. Nasuwa się zatem prosty wniosek w odniesieniu do tej sytuacji, w myśl którego, informacje w firmie powinny być przekazywane sprawnie, szybko i przede wszystkim skutecznie. Nie wystarczy, że informacje zostaną przekazane, bo to jeszcze nie świadczy o tym, ze zostaną należycie wykorzystane. To niestety często powtarzający się błąd w strukturach firmy – przekazując informacje drugiej osobie, zakładamy, ze na tym etapie kończy się nasza odpowiedzialność za nie. Otóż nie. Przede wszystkim musimy się upewnić, czy osoba, do której skierowaliśmy daną informację ją odebrała i zrozumiała, a także, czy potrafi ją wykorzystać w odpowiedni sposób. Aby mieć pewność, że informacja w firmie jest dobrze zarządzana, należy to od czasu do czasu sprawdzać, jak wygląda to w praktyce.

360interactive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSamolotem na wakacje
Następny artykułKorfu i jego zabytki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ